Sila ke BLOG Rasmi Dr. Mujahid Yusuf Rawa
http://drmujahid.com

Thursday, July 21, 2011

Mari hayati bersama, moga sinar Ramadhan menyinari kita

MAAFLAH WAHAI TEMAN..KU MENUMPANG DI SUDUT DUNIA..MENCARI KETENANGAN..SAMPAI MASA KU KAN PERGI JUA.."Itulah nyanian sepi seorang oku miskin. Saya hanya mampu mendukongnya seketika untuk menunjukkan simpati. Bayangkanlah ibunya terpaksa mendukungnya sepanjang masa...



'TOLONG KAMI, BANTU KAMI, ANAK-ANAK YATIM PIATU.." Kelihatan anak-anak yatim di sekitar Parit Buntar beratur menerima bantuan dari penyumbang-penyumbang yang budiman.






Kalau saya cerita ada rumah yang senget dan tak layak didiami, orang akan kata saya berlebihan dalam gambaran saya, tapi itulah realiti di Parit Buntar. Saya hanya boleh berada di luar kerana khuatir rumah akan reban kalau saya naik!








PUSAT KHIDMAT PARLIMEN PARIT BUNTAR


080-220-100-50832


BANK ISLAM

































No comments: